query_builder 30 març 2005 11:30
event_note Nota de premsa
L’actuació consisteix en la millora de l’encreuament entre les carreteres C-35 i C-61 i de la C-61 amb l’AP-7, molt propers entre si, tot habilitant un nou enllaç que inclourà dues rotondes. D’aquesta manera, els treballs permetran millorar la fluïdesa del trànsit en aquest punt i els accessos a l’autopista.
En virtut del conveni signat, el DPTOP i Acesa finançaran a parts iguals les obres, que tenen un pressupost de 3,66 MEUR.
Descripció de les obresActualment, la C-61 té a Sant Celoni dues interseccions en T amb carril central de gir molt properes entre si. L’una connecta amb la C-35 i l’altra, situada a uns 100 metres de distància, correspon a la sortida "Sant Celoni" de l’AP-7. Per resoldre aquests encreuaments, es construiran dues rotondes; en el primer cas, una de grans dimensions a diferent nivell, i en el segon, una més petita, a nivell.
El projecte inclou els vials de connexió corresponents. El tronc de l’enllaç tindrà un quilòmetre de longitud i estarà format per dos carrils de 3,5 metres i dos vorals d’1,5 metres d’amplada.
La previsió és que les obres comencin durant el segon trimestre d’enguany, amb un termini d’execució de 12 mesos.