Manel Nadal demana al MIFO que creï un equip directiu a Catalunya per supervisar les obres del TAV i el funcionament de Rodalies

query_builder   11 novembre 2006 13:00

event_note Nota de premsa

Manel Nadal demana al MIFO que creï un equip directiu a Catalunya per supervisar les obres del TAV i el funcionament de Rodalies

El secretari per a la Mobilitat Manel Nadal, ha demanat avui al Ministeri de Foment que es doti d'un equip directiu a Catalunya per controlar de manera més propera i eficient les obres del tren d'alta velocitat que es duen a terme a Catalunya i el funcionament de la xarxa de Rodalies. Nadal també ha reclamat la creació d'una oficina d'atenció als usuaris afectats.

Vistes les constants avaries que es produeixen a les línies de Rodalies i que en molts casos són causades per les obres de construcció del TAV al voltant de la ciutat de Barcelona, Manel Nadal considera que “és necessari que l’Adif es doti d’un equip directiu més potent que pugui supervisar i controlar des de Catalunya mateix les obres que s’estan duent a terme i els problemes que es donen a la xarxa de rodalies”.

El secretari per a la mobilitat ha recordat que “les obres del TAV a Catalunya, a l’àrea metropolitana de Barcelona i a la mateixa capital catalana es desenvoluparan encara durant els propers anys, i en aquest sentit creu imprescindible que l’Adif tingui un control molt més proper del desenvolupament d’aquestes obres “.

A més, Nadal ha assegurat que fins que la gestió de la xarxa de Rodalies no sigui traspassada al Govern de la Generalitat cal que Renfe i Adif supervisin més estrictament el seu funcionament i ha exigit la tramitació durant aquest mateix any del Pla de rodalies de la Regió Metropolitana de Barcelona en el que es concretin les millores a realitzar a la xarxa.

Manel Nadal ha tornat a demanar a Renfe un esforç per tal de donar el màxim d’atenció i d’informació i de la manera més ràpida possible als usuaris afectats. En aquest sentit, el secretari per la mobilitat ha reclamat també que “es creï una oficina d’atenció als ciutadans on es puguin recollir de manera àgil les reclamacions dels usuaris afectats i es tramitin les corresponents indemnitzacions per la pèrdua de viatges”.

undefined
undefined
undefined
undefined
undefined