
“Margot i la boda (VOSC)”
LA pel·lícula es podrà veure a les sales: Cinesa Heron City, Lauren Gràcia, Cinesa Diagonal, Cinesa Diagonal Mar, i Alexandra, (Barcelona); Oscar Les Gavarres (Tarragona); Albéniz i Oscar (Girona); JCA Cinemes (Alpicat); Lauren (Lleida); M. Manacor (Manacor); Ocimax (Maó); Multicines Arenys (Arenys de Mar); Filmax (Castelldefels); Multicines Figueres (Figueres); El Nord (Granollers); Saló Rosa (Igualada); Multicines Bages (Manresa); Mataró Park (Mataró) ; Arinco (Palamós); Imperial (Sabadell); Yelmo Sant Cugat (Sant Cugat); Sucre (Vic); Catalunya (Berga).
La nova pel·lícula de Noah Baumbach és una divertida i honesta exploració de la tendra, absurda i de vegades dolorosa relació entre germanes i les seves conseqüències pels éssers més propers, fills, marits i amants. La protagonitzen Nicole Kidman i Jennifer Jason Leight.
Margot Zeller (Kidman) és una intel·ligent escriptora de relats curts que sembra el caos allà on es presenta. Margot aterra com un huracà desbocat per assistir a la boda de la seva germana Pauline (Jennifer Jason Leigh) amb un artista a l’atur anomenat Malcolm (Jack Black). La boda s’acosta i cada cop hi ha més complicacions: veïns venjatius, una discussió per un arbre i els problemes matrimonials de Margot. Davant totes aquestes vicissituds les dues germanes s’adonen que, fins i tot quan la família és a punt d’autodestruir-se, si es necessita consol, no hi ha res millor que la família.
Noah Baumbach fa gala de la seva visió única i irònica per posar en evidència un aspecte de la comèdia humana amb totes les seves implicacions
“L’aneguet lleig i jo”
Es podrà veure als cinemes Verdi. Es tracta d’un film d’animació basat en el conte de Hans Christian Andersen i dirigit per Michael Hegner i Karsten Kiilerich. Narra la història de l’aneguet lleig i del ratolí Ratso, que li fa de mare. Tot comença quan el pobre Ratso queda atrapat en una granja de gallines mentre fuig d’una rata malèvola i dels seus sequaços, en el precís moment que l’aneguet trenca la closca. Per salvar la pell davant les gallines, Ratso no té altre remei que dir que aquell ou és seu. Altres personatges són: l’Ernie, que tot i ser un gat és cosí del Ratso, la Jeese, el primer amor de l’aneguet lleig, i la Phyllis, que vol aconseguir el Ratso.
Disposa de web oficial en català ( http://www.laneguetlleigijo.com)
Podeu trobar la fitxa tècnica de les pel•lícules a l’agenda de cinema: http://www.gencat.cat/llengua/cinema.
També podeu accedir a materials de vídeo i àudio des de la nostra àrea de descàrrega http://www8.gencat.net/llengcat/descarrega.




