ContactaEN
event_note Nota de premsa

L'INCAVI ofereix un curs de màrqueting estratègic i desenvolupament comercial per a la petita i mitjana empresa vitivinícola

L’Institut Català de la Vinya i el Vi (INCAVI), tenint en compte la importància que cada cop més té el màrqueting per a la rentabilitat de les empreses i amb l’objectiu de dotar les institucions i associacions del sector vitivinícola d’instruments específics i moderns per elaborar un bon pla comercial, ha programat, conjuntament amb l’ Organització Internacional de la Vinya i el Vi (OIV), el “ Curs de màrqueting estratègic i desenvolupament comercial per a la petita i mitjana empresa vitivinícola”.
 
Aquest curs proporcionarà l’oportunitat d’aprendre les tècniques de màrqueting i desenvolupament comercial dirigides a la petita i mitjana empresa vitivinícoles dins del context internacional i nacional. Després de realitzar una introducció a l’activitat comercial i al màrqueting estratègic, s’analitzaran els conceptes de l’oferta i la demanda; les polítiques de productes i preus; la política de vendes, de distribució, de comunicació i promoció. I, a través de l’anàlisi de l’estratègia de l’empresa, comercial i comerç exterior, s’establiran els criteris per a realitzar un bon pla comercial aplicable a les petites i mitjanes empreses del sector vitivinícola.
 
Aquest curs es realitzarà durant els dies 15, 20, 22, 27, 29 de maig i el 3,5,10,12 i 19 de juny de 2008 a la seu de l’INCAVI, a Vilafranca del Penedès. 
 
En col·laboració amb l’ Organització Internacional de la Vinya i el Vi (OIV), els alumnes que assisteixin obtindran el certificat de l’INCAVI i un diploma acreditatiu expedit per l’OIV.
 
A més a més, els inscrits podran assistir gratuïtament a la sessió del dia 17 de juny, sobre organització de l’enoturisme. Per a més informació, www.incavi.cat
 
 11 d'abril de 2008