L’Institut Català de les Dones (ICD), adscrit al departament d’Acció Social i Ciutadania (DASC), organitza divendres a Girona, un acte en commemoració del Dia Internacional de les Dones, en el qual hi participaran el delegat del Govern a Girona, Jordi Martinoy, el director dels Serveis Territorials del DASC, Josep Viñas, i la coordinadora territorial de l’ICD, Esperança Permanyer.
L’acte inclourà un muntatge escènic, produït pel Centre Dona i Literatura, de la Universitat de Barcelona, que consisteix en lectures d'autores catalanes, combinades amb la interpretació de peces musicals de compositores també catalanes.
La lectura dels textos a Girona anirà a càrrec de Margarita Massot i Eva Trullàs. La soprano Georgina Rabassó i la pianista Viviana Salisi, realitzaran la interpretació musical.
CONVOCATÒRIA ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ | |
ACTE: | Commemoració del Dia Internacional de les Dones |
DIA: | Divendres, 14 de març |
HORA: | 19.00 h. |
LLOC: | Auditori Narcís de Carreras de "la Caixa" a Girona (Santa Clara, 11). |