La Direcció General de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments informa que els Bombers de la Generalitat han rebut l’avís a les 22.51 hores, de l’esfondrament d’un sostre de la primera planta, del número 17 del carrer Carmel de Palamós.
A causa de l’incident tres persones que han resultat ferides lleus, han estat ateses pels serveis mèdics. Segons informen els Bombers, s’ha desallotjat l’edifici com a mesura preventiva i cap persona dels vuit habitatges evacuats passarà la nit al seu domicili. L’Ajuntament facilitarà un lloc on aquestes persones puguin passar la nit.
Els bombers estan apuntalant les bigues de la zona afectada de l’immoble: han cedit tres bigues d’un menjador i s’ha ensorrat una superfície de 20 m2. S’espera l’arribada d’un arquitecte municipal per inspeccionar l’estructura de l’edifici que consta de 4 plantes amb dos pisos cadascuna.
Fins al lloc dels fets s’han desplaçat 6 dotacions dels Bombers.
Cerdanyola del Vallès, 28 de gener de 2008
23.15 hores