En el cas dels mitjans de comunicació s'impulsa una estratègia de ràdio, per a la qual s'establiran acords amb emissores d'FM i ràdios comunitàries per a difondre informació sobre els Objectius del Mil·lenni. En aquest cas és té en compte que la ràdio és un potent mitjà de comunicació que permet arribar a la major part de la població del Sud, especialment en àrees rurals.
També en l'àmbit comunicatiu s'impulsa el web de la Campanya Global, que continuarà sent un instrument fonamental i font de recursos i informació, i se'n desenvoluparà l'efectivitat i la interactivitat per als interessats, a través d'acords amb portals com MSN, Yahoo! o Google, entre d'altres.
Pel que fa l'aprofundiment i expansió dels partenariat, s'intensificarà el treball de la Campanya en relació a la creació d'una associació mundial per al desenvolupament als països del Nord, i a nivell global, es treballarà més estretament amb l'organització de Ciutats i Governs Locals Units i la seva campanya "Ciutats del Mil.lenni 2015".
Finalment, en referència a la consolidació de campanyes nacionals, es buscarà reforçar les aliances a l'Àfrica subsahariana amb les iniciatives regionals, així com el treball amb la societat civil, els joves, els parlamentaris i els grups religiosos. A l'Amèrica Llatina, es prioritzarà el treball en els països més pobres i el treball amb les coalicions nacionals existents.
La Generalitat destina 600.000 euros més a la Campanya del Mil·lenni per eradicar la fam i la pobresa al món
El Govern ha autoritzat avui l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament (ACCD) a destinar 600.000 euros per a seguir contribuint en la consecució dels Objectius del Mil·lenni al 2015
event_note Nota de premsa
La Generalitat destina 600.000 euros més a la Campanya del Mil·lenni per eradicar la fam i la pobresa al món
El Govern ha autoritzat avui l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament (ACCD) a destinar 600.000 euros per a seguir contribuint en la consecució dels Objectius del Mil·lenni al 2015
L'ACCD ja ha contribuït en aquesta campanya en els darrers anys i enguany aquesta aportació es concretarà en el suport per incrementar la sensibilització via mitjans de comunicació, en l'aprofundiment i expansió dels partenariats i en la consolidació de campanyes nacionals.