El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural té entre els seus objectius impulsar la recerca i el desenvolupament tecnològic dins l’àmbit agroalimentari. Aquesta tasca es duu a terme a través de l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA), organisme que potencia els avenços tecnològics cercant la màxima coordinació i col·laboració amb el sector públic i privat.
 
En aquest sentit, el proper 3 de febrer l’IRTA de Mas Badia acollirà una jornada amb l’objectiu de presentar els resultats d’assaig de blat de moro i les recomanacions per a la campanya del 2011.
 
Durant la jornada es tractaran diferents aspectes com les varietats de blat de moro, les malalties i plagues que poden interferir, les estratègies de fertilització i les opcions de reg.
 
La jornada està organitzada per l’IRTA, amb la participació del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, MillorFer i l’Agència Catalana de l’Aigua.