Normalització

El Consorci per a la Normalització Lingüística reprèn l'atenció presencial al públic amb mesures preventives i de seguretat

query_builder   15 juny 2020 10:48

event_note Nota de premsa

El Consorci per a la Normalització Lingüística reprèn l'atenció presencial al públic amb mesures preventives i de seguretat

  • La cita prèvia serà indispensable per rebre l’atenció presencial als centres de normalització lingüística
  • A través del web dels 22 centres de normalització lingüística i de les xarxes socials es podrà seguir l’obertura gradual de serveis i oficines
Normalització

El Consorci per a la Normalització Lingüística torna progressivament a la normalitat i obre les portes al públic la setmana en què les diferents regions sanitàries de Catalunya se situen entre les fases 2 i 3 del desconfinament.

Prioritzant la seguretat i la protecció tant d’usuaris com de treballadors, aquest dilluns 15 de juny la seu central de l’organització, situada al carrer Muntaner de Barcelona, reobre les portes a l’atenció presencial, sota estrictes mesures de seguretat i prevenció.

Una de les principals mesures de seguretat és que les persones interessades a rebre-hi atenció presencial caldrà que demanin cita prèvia a través del telèfon 932 723 100 o bé per correu a demaneuhora@cpnl.cat.

Malgrat això, l’atenció telemàtica continuarà sent la prioritat per garantir al màxim l’acompliment de les mesures de seguretat i salut públiques.

Pel que fa a la resta de serveis i oficines dels 22 centres de normalització lingüística distribuïts per tot el país, s’anirà reprenent l’atenció presencial a mesura que puguin garantir les condicions necessàries. Els diferents centres de normalització lingüística n’informaran a través de les seves pàgines web i per les xarxes socials.

Consorci per a la Normalització Lingüística

El Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) és una administració pública creada el 1989 per la Generalitat de Catalunya, 19 ajuntaments i la Diputació de Girona. Actualment està format per 136 administracions públiques i disposa d’una xarxa territorial de 22 centres de normalització lingüística (CNL) i més de 140 punts de servei.

El CPNL està adscrit a l’Administració de la Generalitat de Catalunya, la participació de la qual és majoritària, i per tant, resta subjecte al seu règim pressupostari i de control.

L’objectiu central del CPNL és facilitar a la població adulta l’accés al coneixement del català i afavorir-ne l’ús. El treball en xarxa, la complicitat i el compromís dels diferents ens que en formen part, així com també d’institucions privades, fan del CPNL un agent clau per a la vertebració i la cohesió social del país.

undefined
undefined
undefined
undefined
undefined