Provença
Al vestíbul Balmes – Enric Granados, imatge del baixador de Provença del 1925, al mig del carrer Balmes, vist des de la banda mar i mirant cap a muntanya.
Al vestíbul Balmes – Rosselló, imatge del pas a nivell de Gran Via del 1925, era el tercer que travessava la línia camí de Sarrià. Un guàrdia urbà
atura la circulació dels vianants, dels cotxes i dels tramvies, per a què passi el tren.
Gràcia
Al vestíbul provisional de la plaça Gal·la Placídia, imatge de l’estació de Gràcia el 1925 amb viatgers esperant el tren.
Sant Gervasi
Al vestíbul d’accés a les andanes, imatge de l’estació de Sant Gervasi el 1905, un cop ja electrificada la línia, on es poden veure les escales que permetien accedir al nivell de les vies deprimides.
Muntaner
A l’accés a les andanes del vestíbul de Santaló, imatge de l’estació de Muntaner el 1945, amb un automotor 302 adquirit el 1919 a The J. G. Brill Company de Filafèlfia (USA).
La Bonanova
Al vestíbul de l’estació, imatge de l’andana sentit Barcelona, cap a la primera meitat dels anys 40, on es veu l’oficina de venda de bitllets amb les noves barreres de control de l’accés.
Al vestíbul de l’estació, imatge de l’andana al voltant de la segona meitat dels anys 30, on es veu com acaba de sortir un tren format per 2 automotors tipus 300 amb destinació a Sarrià.
Les Tres Torres
A l’accés de la via 1 direcció Pl. Catalunya, imatge del baixador de Tres Torres al voltant de 1925. Es veu perfectament la via d'enllaç amb el tramvia d'Anglí que en aquella època funcionava com un servei de tramvia aïllat que recorria els carrers Anglí i Granados.
A l’accés de la via 2 direcció Sarrià, imatge del baixador de Tres Torres a principi dels anys 40, on les andanes ja han estat aixecades. L'edifici de l'esquerra encara existeix actualment i correspon al número 289 de la Via Augusta.
Sarrià
A l’accés del carrera Cardenal Sentmenat, imatge de la locomotora número 13 "España", probablement al voltant de 1892, amb un grup de maquinistes i fogoners de la companyia, juntament amb els seus caps i amb els joves aprenents.
Edifici corporatiu d’FGC
A la façana de Via Augusta, imatge d’un grup de treballadors del Taller de Sarrià, el 1917, construint el cotxe remolc 53 de tipus Brill, amb disseny i peces americanes.