- Barcelona, aquest migdia a l’Auditori Axa. Els participants pertanyen a centres de les comarques del Maresme, Vallès Oriental, Barcelonès, Baix Llobregat i Barcelona.
- Barcelona, 14 d’abril, a l’Auditori Axa. Els participants són de les comarques del Barcelonès, Alt Penedès, Garraf, i Baix Llobregat.
- Girona, 15 d’abril, a l’Auditori de Girona, amb centres participants de les comarques del Gironès, Baix Empordà, Pla de l’Estany, Ripollès, Alt Empordà i La Selva.
- Vila-Seca, 16 d’abril, a l’Auditori Josep Carreras, amb centres de Baix Camp, Priorat, Baix Camp, Tarragonès i Alt Camp.
- Cervera, 24 d’abril, al Teatre de La Passió de Cervera, amb participants de les comarques de l’Urgell, Segrià, Segarra, Garrigues, Anoia, Pla d’Urgell, Alta Ribagorça i Vall d’Aran.
- Sabadell, 29 d’abril, al Teatre La Faràndula, amb centres de Vallès Occidental, Bages, Vallès Oriental i Maresme.
- Tortosa, 6 de maig, a l’auditori Felip Pedrell, amb centres de Montsià, Terra Alta i Baix Ebre.
- Berga, 12 de maig, al Teatre municipal, amb centres del Bages, Osona i Berguedà.