ContactaEN
Sala de premsa
Sales de premsa dels departaments
event_available Agenda

Agenda del Govern

Viatge del president a Escòcia
El president de la Generalitat, Quim Torra, farà un viatge oficial a Edimburg, durant el qual es reunirà amb la consellera a l’exili Clara Ponsatí i amb la primera ministra, Nicola Sturgeon.
  • 10:00Reunió amb Clara Ponsatí.
    (hora local) The Principal Edinburgh George Street, 19-21, George Street., Edimburg (Escòcia)
    El president Torra farà una reunió de treball amb la consellera Clara Ponsatí. La trobada serà a porta tancada, però els mitjans gràfics en podran prendre imatges a l’inici. Posteriorment, a les 11.00 hores aproximadament, Torra i Ponsatí faran una compareixença davant dels mitjans de comunicació.
  • 17:00Reunió amb la primera ministra d'Escòcia.
    (Hora local).-Bute House. 6, Charlotte Square, Edimburg (Escòcia)
    El president de la Generalitat mantindrà una reunió bilateral amb la primera ministra d’Escòcia, Nicola Sturgeon, amb qui analitzarà l’actualitat política catalana i escocesa.
     
    Nota: La reunió serà a porta tancada. TV3 prendrà imatges de la trobada que, posteriorment, distribuirà en règim de pool a la resta de mitjans a través de Collserola. Per aquells mitjans que no tinguin accés a Collserola, hi haurà disponible un FTP des d'on es podran descarregar les imatges. Aquest Gabinet de premsa també facilitarà una fotografia de la reunió.
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia