event_available Agenda
Agenda del Govern
La consellera Chacón visita Castellolí
La consellera d'Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, presentarà un projecte d'instal·lació d’una empresa del motor a Can Parera de Castellolí i visitarà el circuït Parcmotor.
- 12:00Presentació del projecte d'instal·lació d'una empresa del motor a Can Parera de Castellolí.Av. de la Unió, 60. Castellolí (Anoia- Penedès)La consellera d'Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, presentarà un projecte d'instal·lació d’una empresa del motor a Can Parera de Castellolí. A l'acte també hi intervindran l’alcalde de Castellolí, Joan Serra; el president de la Mancomunitat Intermunicipal de la Conca d’Òdena, Marc Castells, i un representant de l’empresa que s’hi instal·larà.
- 13:00Visita al circuït Parcmotor.Ctra. Nacional A-2, Km. 560. Castellolí (Anoia-Penedès)La consellera d'Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, visitarà el circuït Parcmotor.



