La consellera Capella fa una visita institucional a l'Aldea
La consellera de Justícia, Ester Capella, acompanyada de la directora dels Serveis Territorials de Justícia a Terres de l'Ebre, Montserrat Ingla, farà una visita institucional a l'Aldea.
17:30Visita a l'Ajuntament de l'Aldea.
Ajuntament de l'Aldea ( av. Catalunya, s/n), L'Aldea (Baix Ebre)
La consellera de Justícia, Ester Capella, visitarà l'Ajuntament de l'Aldea, on s'entrevistarà amb l'alcalde, Daniel Andreu Falcó, i amb la resta dels membres del consistori i signarà en el llibre d'honor.
18:00Visita als Jutjats de Pau de l'Aldea.
Jutjats de Pau ( av. Robert Graupera, s/n), L'Aldea (Baix Ebre)
La consellera de Justícia, Ester Capella, farà una visita als Jutjats de Pau de l'Aldea i s'entrevistarà amb el jutge de pau, José Fernando Rico.
18:20Reunió amb els membres de l'Associació de Jubilats i Pensionistes de l'Aldea.
Llar de Jubilats ( av. Francesc Robert Graupera cantonada c. Pau Casals), L'Aldea (Baix Ebre)
La consellera de Justícia, Ester Capella, es traslladarà a la seu de l'Associació de Jubilats i Pensionistes de l'Aldea per mantenir una trobada amb els seus associats.