Agenda del Govern
La consellera d'Educació i Formació Professional, Esther Niubó, visitarà Manresa i el Pont de Vilomara i Rocafort.
- 09:00Plenari de les direccions de centres educatius de Manresa.Institut Lacetània ( av. de les Bases de Manresa, 55). Manresa (Bages)
La consellera d'Educació i Formació Professional, Esther Niubó, presidirà el plenari de les direccions dels centres educatius de Manresa. L'acompanyarà la delegada del Govern a la Catalunya Central, Elia Tortolero.
- 10:15Visita a l'Ajuntament de Manresa.Ajuntament de Manresa ( pl. Major, 1). Manresa (Bages)
La consellera d'Educació i Formació Professional, Esther Niubó, serà rebuda a l'Ajuntament de Manresa per l'alcalde, Marc Aloy, i altres membres del consistori, amb qui mantindrà una reunió de treball. L'acompanyarà la delegada de Govern a la Catalunya Central, Elia Tortolero.
- 12:15Visita a l'Ajuntament del Pont de Vilomara i Rocafort.Ajuntament del Pont de Vilomara i Rocafort ( pl. Ajuntament, 1). El Pont de Vilomara i Rocafort (Bages)
La consellera d'Educació i Formació Professional, Esther Niubó, serà rebuda a l'Ajuntament del Pont de Vilomara i Rocafort per l'alcalde, Enric Campàs, i altres membres del consistori. L'acompanyarà la delegada del Govern a la Catalunya Central, Elia Tortolero.
- 12:40Visita a l'Institut Escola Pompeu Fabra del Pont de Vilomara.Institut Escola Pompeu Fabra ( c. Jesús, 95-115). El Pont de Vilomara i Rocafort (Bages)
La consellera d'Educació i Formació Professional, Esther Niubó, visitarà l'Institut Escola Pompeu Fabra del Pont de Vilomara, i es reunirà amb el seu equip directiu. L'acompanyaran la delegada del Govern a la Catalunya Central, Elia Tortolero, i l'alcalde del municipi, Enric Campàs, a més d'altres membres del consistori.



