event_available Agenda
Agenda del Govern
La consellera Menor fa una visita institucional a Malgrat de Mar
La consellera d'Igualtat i Feminisme, Eva Menor Cantador, farà una visita institucional a Malgrat de Mar. L'acompanyarà la directora dels Serveis Territorials del Departament d'Igualtat i Feminisme a Barcelona, Elisabeth Valenzuela Izquierdo.
- 12:00La consellera Menor visita l'Ajuntament de Malgrat de Mar.Ajuntament de Malgrat de Mar (c. del Carme, 30). Malgrat de Mar (Maresme)
La consellera d'Igualtat i Feminisme, Eva Menor Cantador, visitarà l'Ajuntament de Malgrat de Mar i es reunirà amb l'alcaldessa, Sònia Viñolas.
- 15:00La consellera Menor participa en l'acte de dones referents de Malgrat de Mar.Torre de can Sala (c. de Mar, 61). Malgrat de Mar (Maresme)
La consellera d'Igualtat i Feminisme, Eva Menor Cantador, participarà en l'acte de dones referents de Malgrat de Mar.



