Agenda del Govern
El president de la Generalitat, Salvador Illa, presidirà la inauguració de l'ampliació de la terminal de contenidors Hutchison Ports BEST, situada al moll Prat del Port de Barcelona. L'acte comptarà amb les intervencions del director general de la divisió europea de Hutchison Ports BEST, Clemence Cheng; el president del Port de Barcelona, José Alberto Carbonell; l'alcaldessa d'El Prat de Llobregat, Alba Bou; el ministre de Transports i Mobilitat Sostenible, Óscar Puente, i el president Illa, que clourà l'acte. Per part del Govern també hi assistirà la consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque.
Nota: Els mitjans de comunicació que vulguin assistir a l'acte hauran d'haver-se acreditat a: comunicacioport@portdebarcelona.cat
El Port ofereix un servei d'autobús per als periodistes que sortirà a les 11.15h del World Trade Center, moll de Barcelona (aparcament de l'antiga estació nord de creuers).
https://maps.app.goo.gl/pvYeGzqyp9HMe7jA6



