El director general de Pesca i Afers Marítims, Jordi Ciuraneta, acompanyat de l’alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Neus Lloveras, participarà demà, a les 12:30 hores, a la roda de premsa de presentació dels resultats de l’estudi d’albirament de balenes a la costa del Garraf que ha dut a terme EDMAKTUB.
EDMAKTUB és una associació sense ànim de lucre creada l’any 2000 i dedicada a l’estudi, divulgació i conservació del medi marí i, especialment, a la investigació sobre cetacis: dofins i balenes.
Aquest albirament s’emmarca en el projecte Rorcual comú (balena de gran mida molt abundant al Mediterrani) que pretén estudiar i conèixer aquesta espècie en profunditat.
12:30Presentació dels resultats de l'estudi d'albirament de balenes a la costa del Garraf.
Club Nàutic de Vilanova (Moll de Ponent, s/n). Vilanova i la Geltrú (Garraf)El director general de Pesca i Afers Marítims, Jordi Ciuraneta, participarà en la roda de premsa de presentació dels resultats de l’estudi d’albirament de balenes a la costa del Garraf.



