Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

INDÚSTRIA

Felip Puig visitarà demà l'empresa índia SMP Automotive Technology Ibérica, que ha realitzat una nova inversió a Polinyà

 

  • L’empresa, que forma part del grup Samvardhana Motherson, instal·la una  nova línia de pintura per a para-xocs d’automòbils i un magatzem automatitzat que restitueixen la nau que es va incendiar el 2013.

                                                                                 

  • Per aquest projecte al Vallès Occidental, SMP Automotive Technology Ibérica ha comptat amb el suport de l’àrea d’atracció d’inversions estrangeres de la Generalitat.

 

  • El director d’SMP a Polinyà, Diego Hernández, anunciarà la inversió realitzada i explicarà el projecte de la nova línia de pintura.
 
El conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, participarà demà a la jornada de portes obertes per a treballadors i familiars que celebra l’empresa índia SMP Automotive Technology Ibérica a Polinyà (Vallès Occidental). L’acte se celebrarà a les 11:00h i, juntament amb el conseller, hi participaran l’alcalde de Polinyà, Ramon Mayoral; el president del grup Samvardhana Motherson al qual pertany SMP, Vivek Chaand Sehgal, i el Director General de SMP a Europa el Sr. Andreas Heuser.
 
L’empresa índia instal·la a Polinyà una nova línia de pintura de para-xocs d’automòbils i un magatzem automatitzat que restitueixen la nau que es va incendiar el 2013. En aquest projecte, SMP Automotive Technology Ibérica ha rebut el suport de l’àrea d’atracció d’inversions estrangeres d’ACCIÓ, l’agència per la competitivitat de l’empresa de la Generalitat.
 
Durant l’acte, el director d’SMP a Polinyà, Diego Hernández, anunciarà la inversió realitzada i explicarà el projecte de la nova línia de pintura.
11:00Visita a l'empresa índia SMP Automotive Technology Ibérica.
SMP Automotive Technology Iberica S.L. (ctra. B-142 Sentmenat, 18-20). Polinyà (Vallès Occidental)
El conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig, visitarà l'empresa índia SMP Automotive Technology Ibérica, que ha realitzat una nova inversió a Polinyà.
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia