La consellera d’Ensenyament, Meritxell Ruiz, visitarà dijous vinent diferents centres de les comarques gironines: l’Institut de Sils, l’Escola Forn d’Anells a Fornells de la Selva, l’Institut Vallvera a Salt i l’Escola Aldric a Cassà de Selva. Acompanyarà la consellera el director dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Girona, Josep Polanco.
La visita de la consellera Ruiz començarà a les 9,30h a l’Institut de Sils, en què estarà acompanyada del seu alcalde, Martí Nogué, i de la directora del centre, Iolanda Arboleas. A les 11,15h es desplaçarà a l’Escola Forn d’Anells de Fornells de la Selva, on farà un recorregut per les instal·lacions juntament amb el 1r tinent d’alcalde, Francesc Fernàndez, i el director de l’escola, Ferran Jiménez. A les 12,45h arribarà a l’Institut Vallvera de Salt, que visitarà amb l’alcalde Jordi Viñas i el director de l’institut, Francesc Simon. Posteriorment, a les 16h, Meritxell Ruiz es traslladarà a l’Escola Aldric de Cassà de la Selva i en visitarà les instal·lacions, amb el 1r tinent d’alcalde, Pau Preses, i la directora de l’escola, Alba Abulí.
*L’atenció als mitjans tindrà lloc en acabar la visita a l’Institut Vallvera de Salt.
11 d’octubre de 2016
12:45La consellera Ruiz visita l'Institut Vallvera.
Institut Vallvera (passatge de la Fàbrica Tèxtil Coma Cros, 14). Salt (Gironès)La consellera d’Ensenyament, Meritxell Ruiz, visitarà l'Institut Vallvera. L’atenció als mitjans tindrà lloc en acabar la visita.



