Sala de premsa

Reunió de la taula mixta d'Ensenyament del Vendrell i inauguració de l'Aula Integral de Suport de l'Escola d'Educació Especial Garbí

query_builder   27 octubre 2016 10:40

settings_input_antenna Convocatòria

Reunió de la taula mixta d'Ensenyament del Vendrell i inauguració de l'Aula Integral de Suport de l'Escola d'Educació Especial Garbí

 
Representants del Departament d’Ensenyament a Tarragona i de l’Ajuntament del Vendrell  faran demà divendres, 28 d’octubre a les 09.00 hores, la taula mixta d’ensenyament del municipi.
 
Durant la reunió, s’analitzaran aspectes com ara les dades demogràfiques, per disposar d’una visió sobre les previsions de planificació; les accions necessàries per a la millora dels edificis escolars i els seus manteniments; també les xifres d’absentisme i els resultats acadèmics del curs, que han de permetre incorporar mesures correctores. Tot plegat, eines que serveixen per a fer seguiment de l’actual curs escolar i per a planificar el proper. A les 10.30 hores aproximadament hi ha prevista una atenció als mitjans per fer una valoració de la taula i els continguts tractats.
 
 
Reforç a l’escola inclusiva a la demarcació de Tarragona
 
Posteriorment a les 11.15 hores, la directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Tarragona, Sílvia Rodes, inaugurarà l’Aula Integral de Suport de l’Escola d’Educació Especial Garbí.
 
Aquest curs 2016/17 s’ha implantat una Aula Integral de Suport (AIS) al centre d’educació especial Garbí del municipi del Vendrell. Aquest nou servei d’àmbit prioritàriament comarcal és un espai educatiu i terapèutic singular per atendre l’alumnat amb problemes de conducta derivats de deficiències intel·lectuals lleus.
 
Aquest servei podrà atendre fins a 6 alumnes amb l’objectiu de proporcionar de forma temporal una atenció integral i intensiva amb la col·laboració de professionals del Departament de Salut, concretament del Servei de Salut Mental Infantil i Juvenil.
 
Amb l’aula es vol combatre l’absentisme escolar i també millorar el rendiment acadèmic dels alumnes.