- El cap de l’Executiu atendrà els mitjans de comunicació a les 12.30h
El president de la Generalitat, Quim Torra, acompanyat de diversos membres del Govern, assistirà a la sessió plenària del Parlament Europeu a Estrasburg (França) del proper dilluns 13 de gener, que s’iniciarà a les 17h. Aquesta sessió plenària serà la primera amb Carles Puigdemont i Toni Comín com a eurodiputats després que la justícia europea reconegués el passat 19 de desembre la seva condició de parlamentaris europeus.
Prèviament, a les 12.30h, el president de la Generalitat atendrà els mitjans de comunicació a la confluència entre el pont Joseph Bech amb el carrer Lucien Febvre.
El president de la Generalitat, Quim Torra, acompanyat de diversos membres del Govern, assistirà a la propera sessió plenària del Parlament Europeu. Aquesta sessió plenària serà la primera amb Carles Puigdemont i Toni Comín com a eurodiputats.
- 12:30Atenció mediàtica.Pont Joseph Brech amb carrer Lucien Febvre. Estrasburg (França)El president Torra atendrà els mitjans de comunicació abans d'assistir a la sessió plenària del Parlament Europeu.
- 17:00Sessió plenària.Parlament Europeu (pl. Adrien Zeller, 7). Estrasburg (França)El cap de l'Executiu, acompanyat de diversos membres del Govern, assistirà a la sessió plenària del Parlament Europeu.



