Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

La directora del SOC visita Figueres i presenta amb l'alcaldessa els programes de foment de i millora de l'ocupació a la ciutat

La directora del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, Mercè Garau, acompanyada de l’alcaldessa de Figueres, Agnès Lladó, visitarà dilluns la ciutat per presentar els programes de foment i millora de l’ocupació que hi ha en marxa actualment.

Garau i l’alcaldessa començaran la visita a l’Oficina de Treball del municipi, des d’on aniran al Centre Social del Bon Pastor per presentar els projectes vinculats a la convocatòria Treball i Formació i Treball als barris, en aquest segon acompanyada també pel secretari d’Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat, Oriol Amorós, el qual visita Figueres amb motiu de la seva participació a la Jornada procés participatiu del Pacte Nacional per a la Interculturalitat (PNI) al Centre Cívic Joaquim Xirau de la Marca de l’Ham.

A les 11:45h visitaran l’Institut Cendrassos per conèixer el funcionament i parlar amb els alumnes del primer curs de Formació Professional impartit en aquest institut en coordinació amb l’Oficina de Treball de Figueres.

A les 12:30h, la directora del SOC i l’alcaldessa atendran els mitjans de comunicació

12:30Visita institucional a Figueres.
Institut Cendrassos ( c. Pelai Martínez, 1). Figueres (Alt Empordà)

La directora del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, Mercè Garau, acompanyada de l’alcaldessa de Figueres, Agnès Lladó, visitarà Figueres per presentar els programes de foment i millora de l’ocupació que hi ha en marxa actualment. Garau i l’alcaldessa començaran la visita a l’Oficina de Treball, des d’on aniran al Centre Social del Bon Pastor per presentar els projectes vinculats a la convocatòria Treball i Formació i Treball als barris, en aquest segon acompanyada també pel secretari d’Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat, Oriol Amorós, el qual visitarà Figueres amb motiu de la seva participació a la Jornada procés participatiu del Pacte Nacional per a la Interculturalitat (PNI) al Centre Cívic Joaquim Xirau de la Marca de l’Ham. A les 11:45h visitaran l’Institut Cendrassos per conèixer el funcionament i parlar amb els alumnes del primer curs de Formació Professional impartit en aquest institut en coordinació amb l’Oficina de Treball de Figueres. A les 12:30h, la directora del SOC i l’alcaldessa atendran els mitjans de comunicació

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia