Sala de premsa

El president Torra convoca una reunió al Palau per coordinar l'actuació del Govern davant els efectes del "Glòria"

query_builder   22 gener 2020 16:30

settings_input_antenna Convocatòria

El president Torra convoca una reunió al Palau per coordinar l'actuació del Govern davant els efectes del "Glòria"

  • Hi participaran el vicepresident i els consellers de Presidència; Interior; Educació; Salut; Empresa i Coneixement; Territori i Sostenibilitat, i Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació

El president de la Generalitat, Quim Torra, convoca aquesta tarda, a les 16.30 hores, una reunió amb els consellers dels departaments implicats en la gestió dels efectes del temporal "Glòria" per avaluar els danys i coordinar la resposta del Govern.

Hi participaran el vicepresident Pere Aragonès i els consellers de la Presidència, Meritxell Budó; d’Interior, Miquel Buch; d’Educació, Josep Bargalló; de Salut, Alba Vergés; d’Empresa i Coneixement, Àngels Chacón; de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, i d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Teresa Jordà. La reunió serà a porta tancada, però es podran prendre imatges a l’inici.

Posteriorment, a les 19 hores, el cap de l’Executiu, acompanyat del conseller Buch, presidirà la reunió del Consell Assessor dels plans d’emergències INUNCAT, NEUCAT i VENTCAT al Centre de Coordinació Operativa de Catalunya (CECAT). Els mitjans podran prendre imatges a l’inici de la trobada.

 

`