La consellera de la Presidència i portaveu del Govern, Meritxell Budó, presidirà aquest dijous l’obertura de l’espai permanent dedicat a l’1 d’Octubre que s’ha creat al Museu de la Pell d’Igualada. La inauguració, que tindrà lloc a les 18.15h, comptarà també amb la presència de l’alcalde d’Igualada, Marc Castells, entre d’altres autoritats.
El Museu de la Pell ha habilitat una àrea per acollir elements i imatges que serveixen per commemorar i recordar com va viure la capital de l’Anoia la jornada històrica de l’1 d’Octubre de 2017.
En acabar la inauguració de l’espai, la consellera Budó es traslladarà a l’Ateneu Igualadí per presidir la presentació del documental “Llum i Llibertat”. A l’acte, que serà a les 19.00h, també hi assistirà Quim Torra, 131è president de la Generalitat.
- 18:15Obertura de l'espai permanent dedicat a l'1 d'Octubre .Museu de la Pell d'Igualada ( c. del Dr. Joan Mercader, 1). Igualada (Anoia)La consellera de la Presidència i portaveu del Govern, Meritxell Budó, presidirà aquest dijous l’obertura de l’espai permanent dedicat a l’1 d’Octubre que s’ha creat al Museu de la Pell d’Igualada.
- 19:00Presentació del documental "Llum i Llibertat".Ateneu Igualadí ( c. de Sant Pau, 9). Igualada (Anoia)La consellera de la Presidència i portaveu del Govern, Meritxell Budó, assistirà a la presentació del documental "Llum i Llibertat". El 131è president de la Generalitat, Quim Torra, també hi assistirà.



