Demà diumenge, 24 de gener del 2021, el vicepresident del Govern i conseller d’Economia i Hisenda, Pere Aragonès, visitarà el Mercat de Flor i Planta Ornamental de Catalunya, a Vilassar de Mar. Tot seguit, mantindrà una reunió amb l’Alcalde del municipi, Damià del Clot i Trias, i un grup d’empresaris de la població. En acabar, cap a les 17:30 hores, farà una atenció als mitjans de comunicació davant del consistori (Plaça de l’Ajuntament, 6)
Des d’aquest Gabinet, es facilitaran imatges de la visita al Mercat i de la trobada posterior.17:30El vicepresident Aragonès atén als mitjans a l'Ajuntament de Vilassar de Mar.
Plaça de l'Ajuntament, 6. Vilassar de Mar (Maresme)El vicepresident del Govern i conseller d'Economia i Hisenda, Pere Aragonès, atendrà els mitjans de comunicació a l'Ajuntament de Vilassar de Mar, després de fer una visita al Mercat de Flor i Planta Ornamental de Catalunya i d'haver mantingut una reunió amb l'alcalde del municipi i un grup d'empresaris de la població.



