Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

Signatura del conveni amb l'IEEC per a l'impuls de l'activitat aeroespacial a l'aeroport de Lleida-Alguaire

El president d’Aeroports de Catalunya, Isidre Gavín, i el director i la gerent de l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya (IEEC), Ignasi Ribas i Pilar Montes, respectivament, signen el primer conveni per a formalitzar l’activitat aeroespacial de l’IEEC a l’aeroport de Lleida-Alguaire.

L’acte tindrà lloc demà, 5 de març, a partir de les 11 hores, al mateix aeroport. Després de la signatura, es farà una atenció als mitjans.

Posteriorment, es farà una visita a les obres d'asfalt de la plataforma d'aeronaus.

11:00Signatura del conveni entre Aeroports de Catalunya i l'IEEC.
Aeroport de Lleida-Alguaire. Alguaire (Segrià)
El president d’Aeroports de Catalunya, Isidre Gavín, i el director i la gerent de l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya (IEEC), Ignasi Ribas i Pilar Montes, respectivament, signaran el primer conveni per a formalitzar l’activitat aeroespacial de l’IEEC a l’aeroport de Lleida-Alguaire.
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia