Sala de premsa

El conseller Damià Calvet visita una planta de revalorització de residus farmacèutics i cosmètics a Granollers

query_builder   20 abril 2021 16:30

settings_input_antenna Convocatòria

El conseller Damià Calvet visita una planta de revalorització de residus farmacèutics i cosmètics a Granollers

El conseller de Territori i Sosteniblitat, Damià Calvet, visitarà demà dimarts, 20 d’abril, la planta de revalorització de residus Recypharmac que el grup Llorens GMR té a Granollers.

Es tracta d’una planta pionera a Europa que separa les fraccions susceptibles de ser valorades de producte farmacèutics i cosmètics que per raons de caducitat o defecte necessiten ser destruïts un cop envasats i embalats. Els residus tractats es reciclen i es retornen al procés productiu, fomentant així l’economia circular.

El conseller Calvet atendrà als mitjans de comunicació just abans d’iniciar la visita a les instal·lacions.

16:30|El conseller Calvet visita una planta de revalorització de residus farmacèutics i cosmètics a Granollers. Recypharmac. Polígon industrial Coll de la Manya ( camí de Can Ferran, 12)|Granollers (Vallès Oriental)

El conseller de Territori i Sosteniblitat, Damià Calvet, visitarà la planta de revalorització de residus Recypharmac que el grup Llorens GMR té a Granollers.

Xarxes socials de Govern
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia