Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

Visita a l'inici de les obres per a millorar l'encreuament entre la C-35 i la GI-552, a Riells i Viabrea

El secretari d’Infraestructures i Mobilitat, Isidre Gavín, visitarà demà, dijous, 22 d’abril, l’encreuament entre la C-35 i la GI-552, a Riells i Viabrea, on el Departament iniciarà obres de millora en els pròxims dies. L’obra inclou també l’adaptació a persones amb mobilitat reduïda al pas inferior de la Batllòria, a Sant Celoni.

En la visita també participaran els alcaldes de Riells i Viabrea i Sant Celoni, Josep Maria Bagot i Raül Garcia, respectivament. L’acte s’iniciarà a les 11,30 hores i el punt de trobada serà la plaça del Mercat de Riells i Viabrea

Finalitzada la visita, s’atendrà els mitjans.

11:30Visita a l'inici de les obres de millora de l'encreuament entre la C-35 i la GI-552, a Riells i Viabrea.
Pl. del Mercat. Riells i Viabrea (Selva)

El secretari d’Infraestructures i Mobilitat, Isidre Gavín, visitarà l’encreuament entre la C-35 i la GI-552, a Riells i Viabrea, on el Departament iniciarà obres de millora en els pròxims dies. L’obra inclou també l’adaptació a persones amb mobilitat reduïda del pas inferior de la Batllòria, a Sant Celoni.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia