El conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, assistirà demà divendres 9 de juliol, a les 11:30 hores, a la Junta Local de Seguretat de Santa Coloma de Gramenet.
En arribar, el conseller, acompanyat de l'alcaldessa de la ciutat, Núria Parlon, visitarà l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i signarà el llibre d’honor del consistori. Els mitjans gràfics podran prendre imatges de la signatura.
Posteriorment, el conseller i l'alcaldessa es traslladaran al Centre d’Art Contemporani Can Sisteré, des d’on, a les 11:45 hores, atendran als mitjans de comunicació.
A les 12:00 tindrà lloc la Junta Local de Seguretat.
A l’acte també hi assistiran el director general de la Policia, Pere Ferrer; la sub-directora general de Coordinació de la Policia de Catalunya, Begoña Curto; el comissari cap de la Regió Policial Metropolitana Nord, Sergi Pla; la tinenta d’alcaldessa de Seguretat Ciutadana i Civisme de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, Lídia Montero; i l’intendent major de la Policia Local de Santa Coloma e Gramenet, Roberto Jorge Sotos, entre d’altres autoritats.
A la tarda, el conseller farà una visita a les instal·lacions de l’Àrea Bàsica Policial de Santa Coloma de Gramenet, on també mantindrà una reunió amb els comandaments del cos de Mossos d’Esquadra.
El conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, participarà a la Junta Local de Seguretat de Santa Coloma de Gramenet. També hi assistirà el director general de la policia, Pere Ferrer. Posteriorment, a les 16.00h, el conseller Elena visitarà la comissaria dels Mossos d'Esquadra de Santa Coloma de Gramenet.



