El conseller de Salut, Josep Maria Argimon, encapçalarà el proper dijous dia 9 de setembre la presentació del pla de prevenció del suïcidi a Catalunya.
L’acte de presentació tindrà lloc a l’exterior de l’entrada de l’Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxa. Serà a partir de les 10 hores, en una roda de premsa presencial (no telemàtica), en què també participaran el doctor Diego Palao, cap del Servei de Salut Mental Infantil i Juvenil del Parc Sanitari Taulí; Cecília Borràs, representant de l’entitat Després del Suïcidi - Associació de Supervivents (DSAS); i el Dr. Víctor Pérez Sola, Director de l’Institut de Neuropsiquiatria i Addicions del Parc de Salut Mar.
Acabada la roda de premsa, els mitjans gràfics podran prendre imatges de la passejada del conseller i dels ponents al bosc dels Tres Roures, situat al costat de l’hospital.
El conseller de Salut, Josep Maria Argimon, encapçalarà la presentació del pla de prevenció del suïcidi a Catalunya.



