- Sala de premsa
- Convocatòries
- La consellera Cervera inaugura el Cicle de conferències "Violències cap als infants i adolescents"
query_builder 10 març 2022 18:00
settings_input_antenna Convocatòria
La consellera de Drets Socials, Violant Cervera, farà la inauguració del Cicle de conferències “Violències cap als infants i adolescents” dijous 10 de març, a les 18h al CaixaForum Macaya. Aquest cicle està organitzat conjuntament per la Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència del departament de Drets Socials i el Club de Roma.
La directora general d'Atenció a la Infància i l'Adolescència, Ester Cabanes, farà la presentació i la cloenda de la primera conferència del cicle “Les conseqüències del maltractament infantil en la neurobiologia del cervell. Comprenent la conducta dels infants i adolescents maltractats” que anirà a càrrec de la psiquiatra infantil de l’Hospital Clínic de Barcelona, la doctora Soledad Romero i la investigadora especialitzada en conseqüències psiconeurobiològiques del maltractament infantil, Laia Marqués.
També assistiran a la conferència el secretari d'Infància, Adolescència i Joventut, Alexis Serra, el director general de l'Institut Català de l’Acolliment i l’Adopció, Carles Segura i el director territorial de Drets Socials a Tarragona, Daniel Sagalà.
L’acte es podrà seguir presencialment o per streaming a https://www.youtube.com/watch?v=epJdnqT5HQs.
18:00|La consellera Cervera inaugura el cicle de conferències sobre 'Violències cap als infants i adolescents'. CaixaForum Macaya|Barcelona (Barcelonès)
La consellera de Drets Socials, Violant Cervera, inaugurarà el cicle de conferències sobre Violències cap als infants i adolescents. També hi assistiran el secretari d'Infància, Adolescència i Joventut, Alexis Serra; la directora general d'Atenció a la Infància i l'Adolescència, Ester Cabanes; el director general de l'Institut Català de l’Acolliment i l’Adopció, Carles Segura, i el director territorial de Drets Socials a Tarragona, Daniel Sagalà.