- L’acte serà a les 11:30 hores i, prèviament, el conseller Torrent assistirà a la darrera reunió de la taula de reindustrialització de Bosch Lliçà
El president de la Generalitat, Pere Aragonès i Garcia, acompanyat del conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent i Ramió, visitarà demà, divendres 25 de novembre, a les 11:30 hores, les instal·lacions de Barat Alte, l’empresa que garanteix la continuïtat industrial de la planta de Robert Bosch a Lliçà d’Amunt.
Acompanyats del director general de Barat, Nicolás Salom, i de l’alcalde de la localitat, Natxo Simon, visitaran la planta i, seguidament, es donarà pas als parlaments.
Prèviament, a les 10:30 hores, el conseller Torrent, acompanyat del director general d’Indústria, Oriol Alcoba Malaspina, assistirà a la darrera reunió de la taula de reindustrialització de Bosch Lliçà que tindrà lloc a la mateixa planta. La trobada serà a porta tancada, però, al voltant de les 11:15 hores, els mitjans en podran prendre imatges.
El president de la Generalitat, Pere Aragonès, acompanyat del conseller d'Empresa i Treball, Roger Torrent, visitarà les instal·lacions de Barat Alte, l'empresa que garanteix la continuïtat industrial de la planta de Robert Bosch a Lliçà d'Amunt. Prèviament, a les 10:30 hores, el conseller Torrent, acompanyat del director general d'Indústria, Oriol Alcoba Malaspina, assistirà a la darrera reunió de la taula de reindustrialització de Bosch Lliçà que tindrà lloc a la mateixa planta. El delegat del Govern a Barcelona, Joan Borràs i Alborch, també farà la visita. La trobada serà a porta tancada, però, al voltant de les 11:15 hores, els mitjans en podran prendre imatges.



