El president de Ferrocarrils, Toni Segarra i Barreto, visitarà demà dimarts, 10 de gener, Guardiola de Berguedà per a formalitzar la cessió a l’Ajuntament de la titularitat de la locomotora històrica Alstom 705.
La visita a l’Ajuntament i trobada amb l'alcalde del municipi, Josep Lara i Tristante, tindrà lloc a les 11.50h. Tot seguit es visitarà l’antiga estació del “carrilet” de Guardiola per a conèixer l’espai on s’exposarà la locomotora. A l'acte també participarà el director de Planificació Estratègica i Prospectiva d'FGC, Carles Casas i Esplugas.
11:50Visita a Guardiola de Berguedà.
Ajuntament de Guardiola de Berguedà ( pl. Municipal, 3). Guardiola de Berguedà (Berguedà)El president de Ferrocarrils, Toni Segarra i Barreto, visitarà Guardiola de Berguedà per a formalitzar la cessió a l'Ajuntament de la titularitat de la locomotora històrica Alstom 705.



