Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

El conseller Juli Fernàndez i Olivares presenta la nova línia d'autobús entre Figueres i Vilafant

El conseller de Territori, Juli Fernàndez i Olivares, presentarà demà, divendres 13 de gener, la nova línia d’autobús que connectarà Figueres i Vilafant.

Hi assistirà l’alcaldessa de Figueres, Agnès Lladó; l’alcaldessa de Vilafant, Consol Cantenys; i el director gerent de TEISA, Àlex Gilabert.

El conseller i les autoritats faran el recorregut de la nova línia. Pujaran a l’autobús a les 10:30 hores al Museu Dalí de Figueres i arribaran a les 11 hores a l’Ajuntament de Vilafant, on faran la presentació del servei.

Els mitjans de comunicació que ho vulguin podran pujar a l’autobús i fer el recorregut amb les autoritats. En acabar l’acte, l’autobús tornarà els periodistes a Figueres.


11:00El conseller Fernàndez presenta la nova línia d'autobús entre Figueres i Vilafant.
Ajuntament de Vilafant ( c. Devesa, 31). Vilafant (Alt Empordà)

El conseller de Territori, Juli Fernàndez i Olivares, presentarà la nova línia d'autobús que connectarà Figueres i Vilafant. Hi assistirà l'alcaldessa de Figueres, Agnès Lladó; l'alcaldessa de Vilafant, Consol Cantenys; i el director gerent de TEISA, Àlex Gilabert. El conseller i les autoritats faran el recorregut de la nova línia. Pujaran a l'autobús a les 10:30 hores al Museu Dalí de Figueres i arribaran a les 11 hores a l'Ajuntament de Vilafant, on faran la presentació del servei. Els mitjans de comunicació que ho vulguin podran pujar a l'autobús i fer el recorregut amb les autoritats. En acabar l'acte, l'autobús tornarà els periodistes a Figueres.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia