Sala de premsa

El conseller Torrent presenta demà a l'ISE un estudi que radiografia el sector audiovisual a Catalunya

query_builder   31 gener 2023 11:40

settings_input_antenna Convocatòria

El conseller Torrent presenta demà a l'ISE un estudi que radiografia el sector audiovisual a Catalunya

  1. El titular d’Empresa i Treball participarà a la inauguració de l’Integrated Systems Europe (ISE), el congrés més important del món del sector audiovisual, i oferirà una atenció als mitjans a les 13:30h a l’estand de Catalunya


Demà dimarts 31 de gener, a les 11:40 hores, el conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent i Ramió, assistirà a la inauguració de l’Integrated Systems Europe (ISE), el congrés més important del món del sector audiovisual. Una vegada finalitzi la visita als estands de diverses de les empreses participants, el conseller presentarà als mitjans de comunicació les principals conclusions d’un estudi elaborat per ACCIÓ que radiografia el sector audiovisual a Catalunya. Torrent donarà a conèixer indicadors com el volum de negoci o els llocs de treball que genera, així com el nombre d’empreses que s’hi dediquen.

El titular d’Empresa i Treball farà les declaracions a les 13:30h al pavelló d’ACCIÓ a l’ISE (CS400 – Catalonia Pavilion).


11:40|El conseller Torrent presenta a l'ISE un estudi que radiografia el sector audiovisual a Catalunya. Pavelló d'ACCIÓ a l'ISE (CS400 - Catalonia Pavilion. Fira de Barcelona)|L'Hospitalet de Llobregat (Barcelonès)

El conseller d'Empresa i Treball, Roger Torrent i Ramió, presentarà a l'ISE un estudi que radiografia el sector audiovisual a Catalunya.

Xarxes socials de Govern
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia