- L’objectiu d’aquest projecte és contribuir a la descarbonització de la indústria, millorar-ne la competitivitat i atraure noves inversions
Aquesta convocatòria modifica l'anterior
Aquesta convocatòria modifica l'anterior
query_builder 2 febrer 2023 09:30
settings_input_antenna Convocatòria
El proper dijous 2 de febrer, a les 09:30 hores, Tarragona acollirà l’Assemblea de la Vall de l’Hidrogen de Catalunya que tindrà lloc a l’Auditori de la Diputació de Tarragona (C/ Pere Martell, 2). Durant l’acte es presentaran les línies estratègiques i diferents propostes de projectes que poden fer real i tangible l’ús de l’hidrogen verd a Catalunya.
L’Assemblea començarà amb les intervencions de l’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà Vallhorat, la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó Sans, i del secretari d’Empresa i Competitivitat i conseller delegat d’ACCIÓ, Albert Castellanos Maduell. També assistirà el delegat del Govern a Tarragona, Àngel Xifré Arroyo.
A continuació, el director de l’Oficina tècnica de la Vall de l’Hidrogen de Catalunya, Isaac Justícia Anto, presentarà el Pla d’actuacions i es presentaran quatre projectes:
Al voltant de les 10:30 hores, intervindrà el representant de la Comissió Europea a Barcelona, Manuel Szapiro. Tot seguit, es projectarà un vídeo de cloenda de l’acte del conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent i Ramió,
Segueix-nos a les xarxes _________________________________________________________