Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

El conseller Balcells visita la Regió Sanitària Lleida

El conseller de Salut, Manel Balcells i Díaz, visitarà demà divendres la Regió Sanitària Lleida. Balcells començarà a les 9.30h a la zona Copa d’Or de la ciutat de Lleida, en un solar que aviat es destinarà a usos sanitaris. Tot seguit, el conseller atendrà els mitjans de comunicació de forma conjunta amb l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo.

Posteriorment, el titular de Salut participarà en l’acte de celebració del 10è aniversari de l’AFANOC Lleida i del Posa’t la gorra, que tindrà lloc a les 10.30h a l’amfiteatre dels Camps Elisis. En acabat, a les 12.30h, Balcells es traslladarà a l’Hospital Universitari Santa Maria de Lleida, on presidirà l’acte institucional del centenari, juntament amb l’alcalde, el president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i la presidenta del Consell d’Administració de Gestió de Serveis Sanitaris, Montserrat Pifarré.


ATENCIÓ ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ

ACTE: Visita del conseller Balcells a la Regió Sanitària Lleida, que començarà pel solar que aviat es destinarà a usos sanitaris a la zona Copa d’Or de Lleida.

DIA: Divendres, 10 de febrer de 2023

HORA: 9.30h.

LLOC: Av. President Josep Irla, s/n. Lleida (Cappont)



Lleida, dijous 9 de febrer de 2023

09:30El conseller Balcells visita la Regió Sanitària Lleida.
Av. President Josep Irla, s/n. Lleida (Segrià)

El conseller de Salut, Manel Balcells, visitarà la Regió Sanitària Lleida. Balcells començarà a les 9.30h a la zona Copa d'Or de la ciutat de Lleida, en un solar que aviat es destinarà a usos sanitaris. Tot seguit, el conseller atendrà els mitjans de comunicació de forma conjunta amb l'alcalde de Lleida, Miquel Pueyo. Posteriorment, el titular de Salut participarà en l'acte de celebració del 10è aniversari de l'AFANOC Lleida i del Posa't la gorra, que tindrà lloc a les 10.30h a l'amfiteatre dels Camps Elisis. En acabat, a les 12.30h, Balcells es traslladarà a l'Hospital Universitari Santa Maria de Lleida, on presidirà l'acte institucional del centenari, juntament amb l'alcalde, el president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn; i la presidenta del Consell d'Administració de Gestió de Serveis Sanitaris, Montserrat Pifarré.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia