- Sala de premsa
- Convocatòries
- La consellera Ubasart inaugura l'exposició 'Dones invisibles' al Palau Robert
query_builder 7 març 2023 18:30
settings_input_antenna Convocatòria
La consellera de Justícia, Drets i Memòria, Gemma Ubasart i González, inaugurarà l’exposició ‘Dones Invisibles’ a la sala 4 del Palau Robert demà dimarts 7 de març a les 19 hores. Aquesta mostra és un projecte de fotografia fet per dones internes en centres penitenciaris de Catalunya. La iniciativa, impulsada per la fundació SETBA, vol millorar l’autoestima de les recluses a través de la imatge i l’adquisició de nous coneixements, tot generant oportunitats de feina i visibilitzant aquest col·lectiu, que representa el 6 % de la població penitenciària.
Es farà una visita guiada per a la premsa a les 11 h, a càrrec de les organitzadores del projecte.
L’exposició, que és gratuïta i d’accés lliure, es podrà veure a partir del dia 8 de març, coincidint amb el Dia de la Dona.
ACTE | Inauguració de l’exposició ‘Dones Invisibles’ |
DIA | Dimarts, 7 de març de 2023 |
HORA | 11 h Visita guiada per als mitjans 19 h Acte d’inauguració de l’exposició |
18:30|La consellera Ubasart assisteix a la inauguració de l'exposició 'Dones Invisibles' al Palau Robert. Palau Robert ( pg. de Gràcia, 107)|Barcelona (Barcelonès)
La consellera de Justícia, Drets i Memòria, Gemma Ubasart i González, assistirà a la inauguració de l'exposició Dones Invisibles al Palau Robert que anirà a càrrec de la secretària d'Igualtat del departament d'Igualtat i Feminismes, Montserrat Pineda Lorenzo. La secretària d'Infància, Adolescència i Joventut, Núria Valls i Carol; el secretari de Mitjans de Comunicació i Difusió, Oriol Duran; i la directora general de Difusió, Eva Pomares, també hi aniran.