Sala de premsa

Presentació de les noves promocions d'habitatge amb protecció oficial al Maresme

query_builder   24 març 2023 13:30

settings_input_antenna Convocatòria

Presentació de les noves promocions d'habitatge amb protecció oficial al Maresme

El conseller de Territori, Juli Fernàndez i Olivares, presentarà demà divendres, 24 de març, les noves promocions d’habitatge amb protecció oficial que el Departament impulsarà a diversos municipis del Maresme.


La presentació tindrà lloc, a les 13.30 hores, a la confluència de l’Avinguda Pau casals amb la Riera Burgadade Palafolls, i el conseller estarà acompanyat de l’alcalde del municipi, Francesc Alemany.

13:30|El conseller Fernàndez presenta les noves promocions d'habitatge amb protecció oficial al Maresme. Confluència de l'av. Pau casals amb la Riera Burgada |Palafolls (Maresme)

El conseller de Territori, Juli Fernàndez i Olivares, presentarà les noves promocions d'habitatge amb protecció oficial que el Departament impulsarà al Maresme.

Xarxes socials de Govern
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia