El conseller de Territori, Juli Fernàndez i Olivares, es reunirà demà dijous, 30 de març, amb l’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé i Pedrola, i amb l’alcalde de l’Aldea, Xavier Royo i Franch, en relació al polígon industrial Catalunya Sud.
La reunió tindrà lloc, a les 11.15 hores, a la Delegació del Govern a les Terres de l’Ebre (carrer de Montcada, 23. Tortosa). Els mitjans gràfics podran prendre imatges a l’inici (mut).
Un cop acabada la trobada, el conseller atendrà els mitjans de comunicació a la Sala Terres de l'Ebre. Seu de la Generalitat a les Terres de l'Ebre (Plaça Gerard Vergés, 1).
El conseller de Territori, Juli Fernàndez i Olivares, es reunirà amb l'alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé i Pedrola, i amb l'alcalde de l'Aldea, Xavier Royo i Franch, en relació al polígon industrial Catalunya Sud.



