Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

L'INEFC inaugura demà el curs acadèmic 2023-2024, amb la lliçó inaugural d'Ona Carbonell

  1. La nedadora amb més medalles de la història dels Mundials pronunciarà la conferència “L’èxit, qüestió de mentalitat”

La Sala d’Actes de l’INEFC Barcelona acollirà demà dimarts, a les dotze del migdia, l'acte d'inauguració del curs 2023-2024 de l’INEF de Catalunya, amb la presència de la medallista olímpica en natació artística Ona Carbonell, que impartirà la lliçó inaugural “L'èxit, qüestió de mentalitat”. L’acompanyarà la secretària general de l’Esport i de l’Activitat Física, Anna Caula.

Al llarg de l'acte d'inauguració, també es farà la lectura de la Memòria acadèmica del curs 2022-2023, a càrrec del director de l'INEFC, Dr. Eduard Inglés, i es lliuraran els diplomes als millors expedients acadèmics del curs passat. En la inauguració, també hi intervindrà la Dra. Mònica baró, delegada de la Universitat de Barcelona per als centres adscrits, entre d’altres.

Ona Carbonell, doble medallista olímpica en natació artística i la més guardonada de la història dels Mundials de natació, és actualment presidenta de la Comissió de Maternitat i Esport del Comitè Olímpic Espanyol (COE). Durant la seva intervenció, parlarà de la seva carrera i transmetrà la passió i els valors que l’han portat a ser una de les millors esportistes catalanes de la història.

12:00Acte inaugural del curs acadèmic 2023-2024 de l'INEF de Catalunya.
INEFC Barcelona (av. de l'Estadi, 12-22). Barcelona (Barcelonès)

La secretària general de l'Esport i de l'Activitat Física, Anna Caula, participarà en l'acte inaugural del curs acadèmic 2023-2024 de l'INEF de Catalunya. La medallista olímpica en natació artística Ona Carbonell impartirà la lliçó inaugural "L'èxit, qüestió de mentalitat".

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia