- La consellera Meritxell Serret i la secretària general de Catalunya Internacional, Laura Foraster, atendran els mitjans de comunicació aquest dimecres, 10 de juliol a les 12 h, a la seu del consorci
La consellera d’Acció Exterior i Unió Europea, Meritxell Serret i Aleu, farà una visita a la seu de Catalunya Internacional (La Rambla, 14, Barcelona) aquest dimecres, 10 de juliol, després que el consorci hagi deixat d’anomenar-se DIPLOCAT i compti amb uns nous Estatuts.
A les 12 hores, la consellera Serret i la secretària general de Catalunya Internacional, Laura Foraster i Lloret, atendran els mitjans de comunicació.
El Govern va aprovar els nous Estatuts i el canvi de nom del consorci el 18 de juny. Set anys després de l’aplicació de l’article 155 de la Constitució, que va provocar l’acomiadament dels professionals del DIPLOCAT, el consorci es reforça i continua la tasca d’internacionalització de Catalunya.
Catalunya Internacional està integrat per 38 entitats, entre les quals hi ha les principals institucions públiques i entitats municipalistes; entitats de l’àmbit empresarial, social, sindical i esportiu; universitats, escoles de negocis i centres acadèmics.
Per cobrir informativament aquest esdeveniment, cal acreditar-se a l’Oficina de Comunicació del Departament d’Acció Exterior i Unió Europea enviant un correu electrònic a l’adreça comunicacio.exteriors@gencat.cat i indicant-hi nom, DNI o NIE, mitjà i categoria professional (redactor/a, càmera, fotògraf/a, etc.).
La consellera d'Acció Exterior i Unió Europea, Meritxell Serret i Aleu, visitarà la seu del Consorci Catalunya Internacional, l'antic DIPLOCAT, després de l'aprovació del canvi de nom i dels nous Estatuts.



