Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

El president Illa visitarà dilluns l'Escola Salvador Dalí de Figueres amb motiu de l'inici del curs escolar

  1. A l’arribada al centre, el cap de l’Executiu, que estarà acompanyat de la consellera d’Educació i Formació Professional, Esther Niubó, farà una declaració davant dels mitjans de comunicació


El president de la Generalitat, Salvador Illa, acompanyat de la consellera d’Educació i Formació Professional, Esther Niubó, visitarà dilluns vinent, 9 de setembre, l’Escola Salvador Dalí de Figueres, amb motiu de l’inici del curs escolar 2024-2025.

A l’arribada, a les 10 hores, el cap de l’Executiu farà una declaració davant dels mitjans de comunicació a la biblioteca del centre.

Tot seguit, el president i la consellera mantindran una reunió amb l’equip directiu de l’escola. I, a continuació, faran una visita a les instal·lacions.

Prèviament, a les 9.15 hores, el cap de l’Executiu farà una visita institucional a l’Ajuntament de Figueres, on serà rebut per l’alcalde, Jordi Masquef, i signarà el llibre d’honor.

Nota: Tant la reunió amb l’equip directiu com la visita serà a porta tancada, però els mitjans gràfics en podran prendre imatges de l’aula de quart quan entrin el president i la consellera.

La declaració del president es podrà seguir per les xarxes socials del Govern i al web govern.cat.

10:00Visita a l'Escola Salvador Dalí de Figueres amb motiu de l'inici del curs escolar.
Carrer del Compositor Coll, s/n. Figueres (Alt Empordà)

El president de la Generalitat, Salvador Illa, acompanyat de la consellera d'Educació i Formació Professional, Esther Niubó, visitarà l'Escola Salvador Dalí de Figueres, amb motiu de l'inici del curs escolar 2024-2025. A l'arribada, el cap de l'Executiu farà una declaració davant dels mitjans de comunicació a la biblioteca del centre. El delegat del Govern a Girona, Xavier Guitart, assistirà a la visita.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia