Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

El Departament de Política Lingüística lliura les primeres Beques Propulsió per impulsar creadors en català i occità

El Departament de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya celebrarà l’acte de presentació dels primers becats per a la creació de sèries de vídeos en català o en occità per a xarxes socials (CLT532), a partir d’ara anomenades Beques Propulsió, una iniciativa destinada a promoure la creació de continguts audiovisuals en català i occità dissenyats per a xarxes socials.

L’acte comptarà amb la presència del conseller de Política Lingüística, F. Xavier Vila, i de tots els creadors becats.

Format de l’acte:

  1. 18:00 h – Recepció i trobada informal al pati del Palau Marc
  2. 18:30 h – Acte de presentació dels becats a la sala polivalent
  3. Parlament del conseller F. Xavier Vila
  4. Presentació dels projectes seleccionats

Podeu confirmar la vostra assistència enviant un correu a protocol.politicalinguistica@gencat.cat.


18:00El conseller Vila participa en l'acte de lliurament de les primeres Beques Propulsió per impulsar creadors en català i occità .
Palau Marc. Departament de Cultura (c. la Rambla, 8). Barcelona (Barcelonès)

El conseller de Política Lingüística, F. Xavier Vila, participarà en l'acte de lliurament de les primeres Beques Propulsió per impulsar creadors en català i occità.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia