- Es preveu que es puguin superar els 1.000 cicles de Fecundació in Vitro (FIV) en un any.
La consellera de Salut, Olga Pané inaugurarà el nou Laboratori de Reproducció Humana Assistida de l’Hospital Clínic de Barcelona el proper dilluns 9 de desembre a les 10:30 hores. Acompanyaran a la consellera el Dr. Josep Maria Campistol, director general de l’hospital, el Dr. Eduard Gratacós, director de l’Institut Clínic de Ginecologia i Obstetrícia i Neonatologia, la Dra. Berta Díaz, cap de Servei de ginecologia i la Dra. Dolors Manau, cap de Secció de Reproducció Humana Assistida.
Després de la visita es farà una atenció als mitjans de comunicació al voltant de les 11 hores a la porta principal de Consultes Externes, al carrer Rosselló 161 de Barcelona. També es facilitaran imatges de vídeo i fotografies de la visita.
La consellera de Salut, Olga Pané inaugurarà el nou laboratori de reproducció humana assistida de l'Hospital Clínic de Barcelona. Acompanyaran la consellera el Dr. Josep Maria Campistol, director general de l'hospital; el Dr. Eduard Gratacós, director de l'Institut Clínic de Ginecologia i Obstetrícia i Neonatologia; la Dra. Berta Díaz, cap de Servei de ginecologia, i la Dra. Dolors Manau, cap de Secció de Reproducció Humana Assistida. Després de la visita es farà una atenció als mitjans de comunicació al voltant de les 11 hores a la porta principal de Consultes Externes. També es facilitaran imatges de vídeo i fotografies de la visita.



