- El conseller de Justícia i Qualitat Democràtica explicarà les visites i reunions fetes als Jutjats de Reus, al Col·legi d’Advocats i a l’Ajuntament de la ciutat
El conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler, i l’alcaldessa de Reus, Sandra Guaita, atendran demà 21 de febrer a les 16.15 hores a l’Ajuntament de Reus als mitjans de comunicació per donar comptes de la jornada a la capital del Baix Camp.
En el transcurs de la jornada, Espadaler visitarà els Jutjats de Reus, es reunirà amb el Col·legi d’Advocats de Reus, i també amb l’alcaldessa i membres de la corporació municipal.
Tancarà la jornada a Reus amb l’atenció a mitjans de comunicació que tindrà lloc a l’Ajuntament, a la plaça del Mercadal, 1.
ACTE: | Atenció als mitjans de comunicació de Ramon Espadaler i Sandra Guaita |
DIA: | Divendres 21 de febrer de 2025 |
HORA: | 16.15 h |
LLOC: | Planta baixa- Districte Administratiu Plaça del Mercadal, 1 Reus |
El conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler, farà una visita institucional a Reus acompanyat de la delegada del Govern de la Generalitat a Tarragona, Lucía López, i de la directora dels Serveis Territorials de Justícia i Qualitat Democràtica a Tarragona, Rosanna Camps.
- 11:00Visita als Jutjats de Reus.Jutjats de Reus ( av. de Marià Fortuny, 73). Reus (Baix Camp)
El conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler, farà una visita a les instal·lacions dels Jutjats de Reus. El conseller es reunirà amb el jutge degà, Diego Álvarez, i amb la fiscal coordinadora de Reus, Cinta López. També mantindrà una trobada amb el secretari de la Junta de Govern del Col·legi de Procuradors de Reus, Rafael Gallego.
- 13:00Visita al Col·legi de l'Advocacia de Reus.Col·legi de l'Advocacia de Reus ( av. de Marià Fortuny, 83). Reus (Baix Camp)
El conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler, farà una visita al Col·legi de l'Advocacia de Reus, i mantindrà una reunió amb el degà, Sergi Guillén, i amb la resta dels membres de la Junta del Col·legi.
- 14:00Visita a l'Ajuntament de Reus.Ajuntament de Reus ( pl. del Mercadal, 1). Reus (Baix Camp)
El conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler, farà una visita a l'Ajuntament de Reus, on mantindrà una trobada amb l'alcaldessa, Sandra Guaita; saludarà a altres membres de la corporació i signarà en el llibre d'honor.



