La consellera d’Educació i Formació Professional, Esther Niubó, inaugurarà el Saló de l’Ensenyament 2025. Serà demà, dimecres 26 de març, a les 13.50h, a la Fira de Barcelona – Recinte Montjuïc.
En primer lloc, hi haurà la fotografia oficial de totes les autoritats presents a la Plaça Univers, davant la façana del Pavelló 2. Posteriorment, la consellera Niubó encapçalarà el passeig inaugural pels diferents estands del Saló, i atendrà els mitjans de comunicació al final de la visita.
Els periodistes s'han d'acreditar contactant amb Fira de Barcelona.
La consellera d'Educació i Formació Professional, Esther Niubó, inaugurarà el Saló de l'Ensenyament 2025. La delegada del Govern a Barcelona, Pilar Díaz, acompanyarà la consellera. La directora general de Joventut, Clara Quirante Soriano, i el director general de l'Agència Catalana de la Joventut, Bartolomé Agudo López, assistiran a la inauguració.



