Ha estat dissenyat amb la col·laboració dels alumnes de l’Institut de Mollerussa i forma part de les actuacions del programa europeu LIFE Connect Ricotí
La Reserva Natural de Mas de Melons inaugura el proper dimecres dia 2 el seu primer itinerari botànic educatiu. Aquesta iniciativa, que forma part del projecte LIFE Connect Ricotí, s’ha realitzat amb la col·laboració dels alumnes de l’Institut de Mollerussa, que s’han encarregat de plantar les 300 plantes autòctones que formen part d’aquest nou itinerari.
Aquest dimecres els alumnes acabaran els darrers treballs del disseny de l’itinerari amb la col·locació dels suports de senyalització, que ells mateixos han fabricat i, de les fitxes informatives que han elaborat per a cada espècie.
Punt d’inici itinerari. Ctra. de Castelldans a Aspa al creuament de la pista de Matxerri (pou d’abeurament per animals). https://maps.app.goo.gl/NkJFGzuyvYLgbM4v5



