Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

Anul·lada l'atenció a mitjans de la consellera de Salut i el director general de la Xarxa Santa Tecla per presentar el projecte d'ampliació i reforma de l'Hospital del Vendrell

Amb motiu de la mort del Papa Francesc, Jorge Mario Bergoglio, el president de la Generalitat ha firmat el decret de dol oficial durant els dies 22, 23 i 24 d’abril (Decret 80/2025, de 21 d’abril, pel qual es declara dol a tot el territori de Catalunya amb motiu de la mort de Sa Santedat el Papa Francesc, Jorge Mario Bergoglio).

Per aquest motiu, queda anul·lada l’atenció a mitjans prevista per avui, 22 d’abril a les 17 hores per part de la consellera de Salut, Olga Pané, i el director general de la Xarxa Santa Tecla, Joan Maria Adserà, per explicar el projecte d’ampliació i reforma de l’Hospital del Vendrell vinculat a l’acord de Govern pluriennal de 45 milions d’euros.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia